niedziela, 31 lipca 2016

Prolog

Moje ręce widziały więcej ostrzy niż twoje oczy
 Moja krew płynęła dużo szybciej niż bicie twojego serca 
Moje łzy skapywały szybciej i częściej niż byś chciał 
Moja odwaga zanikała każdego dnia po wejściu do domu 
 Moje policzki częściej odczuwały ból niż ty głód 
 Moja siła odwaga i cale emocje umierają wraz z otwarciem drzwi
 Moje uszy słyszały więcej obelg niż ty mrugnąłeś powieką
W moich żyłach płynęła błękitna krew 
Mimo to po rozcięciu nie była błękitna 
Była czerwona 
Brudna nie nadająca się na arystokratyczny ród 
Krzyczałam 
Utraciłam zmysły 
Bez nadziei na odnalezienie 
Na pomoc
 W końcu
 Odnaleźli mnie
 Moja krew 
 Krew z ich krwi 
Kość z ich kości 
A mimo to nadal krzyczałam
 Zamknęli mnie aż przestałam 
Przyszedł on 
Moja kopia 
Chciałam go zabić 
Nie udało się 
Płacz złość i udręka ogarnęły całą moją dusze i ciało 
Do dziś

Witam was moi drodzy na moim nowym blogu. :) Liczę, że prolog się wam spodobał i zachęcił do zostania ze mną i zagłębienia się w tę historię. Nie przedłużając i nie chcąc was męczyć proszę o opinie w komentarzach. Dziękuję moi mili i do zobaczenia wkrótce!


Rose Prince

16 komentarzy:

  1. Witaj ;)
    Podoba mi się szablon.
    Prolog jest interesujący. Więcej powiem jak przeczytam pierwszy rozdział ;)

    Zapraszam do siebie
    ti-amo-per-sempre.blogspot.com
    Pozdrawiam, Equmiri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuje za komentarz. ^^ Miło mi to słyszeć. :) Z chęcią wpadnę! :*

      Pozdrawiam również :3

      Usuń
  2. Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział. Prolog bardzo mnie zachęcił do przeczytania tej historii. Mam nadzieję, że wena Cię nie opuści :) Przesyłam buziaczki :* ~Zła Królowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy rozdział już wkrótce, haha! ^^ Cieszy mnie, że udało mi się cię zachęcić. :) Ja też mam taka nadzieję ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Mmmm... Prolog interesujący. Czekam z niecierpliwością, co wydarzy się w kolejnych rozdziałach!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Trafiłam na Twój blog przypadkiem, a że był tylko prolog, to postanowiłam przeczytać. I... nie żałuję. Naprawdę mnie zainteresowałaś i zachęciłaś do zostania z Tobą. Po pierwsze lubię takie... wierszyki xD Po drugie czuć taki mroczny, pełen tajemnic klimat. A ja lubię mrok i tajemnice ^^
    Mam tylko uwagi "techniczne". Masz kilka literówek np. masz powieka zamiast powieką. Albo zjadłaś chyba jedno "niż" w drugim wersie. I ponieważ kocham czepiać się przecinków stąd moje pytanie: czy miały być, czy też nie? Bo na początku teoretycznie kilku brakuje a potem się pojawiają. Oczywiście są wiersze bezprzecinkowe i to zamysł autora. Ale tutaj raz są, a raz nie ma i się zastanawiam czy je po prostu nie zjadłaś :P Dobra koniec wywodu o przecinkach xD
    Także na razie mocno mnie zaciekawiłaś, nie wiem jak będzie dalej, ale jeżeli chociaż w połowie tak dobrze jak teraz, to myślę, że zostanę na dłużej ^^
    Pozdrawiam :*
    E.M.S.
    Zapraszam też do czytania i komentowania mojego bloga:
    https://naprzeciw-przeznaczenia.blogspot.com/
    Bo autoreklama musi być xD Tematyka oczywiście potterowska, ale historia OC (nienawidzi Dropsa, kocha Voldka, czas akcji - pierwsza wojna czarodziei)
    Jak będziesz miała ochotę i czas, to wpadnij, będzie mi miło ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, kochana! :3 Zapewne zjadłam te przecinki oraz literówki, które poprawię jak najszybciej! :) Miło słyszeć, że prolog ci się spodobał. Mam nadzieję, że spodoba ci się również dalsza część historii. Dziękuję za komentarz. ;* Wpadnę w wolnej chwili, którą zapewne kiedyś znajdę :D Autoreklama to podstawa ok xD Pozdrawiam ;*

      Usuń
  5. Hej :)
    Przeczytałam prolog i przyznam, że mi się spodobał :) Powiem szczerze, że lubię takie prologi. Sama myślałam o czymś takim u siebie (ale nie mam głowy do pisania wierszyków). Podziwiam cię, że miałaś cierpliwość napisać taki prolog :)
    W sumie to wszystko :)
    Pozdrawiam i weny życzę ^^
    http://dramione-zapomnijmyoprzeszlosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, kochana :) Bardzo dziękuję za komentarz. ;* Cieszy mnie, że prolog przypadł ci do gustu :) Dziękuję i również pozdrawiam ;*

      Usuń
  6. No, no, no... Ten prolog może być początkiem czegoś naprawdę mocnego. Ma potencjał; tajemniczy, mroczny, specyficzny, coś co uwielbiam! :)
    Czekam na rozdział 1! :)
    Pozdrawiam i życzę weny! :)
    Charlotte Petrova

    Zapraszam do siebie, również dramione :D
    Auror z wymiany(opowiadanie zakończone)
    Wschód słońca(opowiadanie niedawno rozpoczęte)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy to mówią i aż zaczynam się bać, że zawiodę wasze oczekiwania. ;/ Dziękuję za twój komentarz ;* Fajnie, ze podoba ci się to co napisałam :) Dziękuję i również pozdrawiam :3

      Usuń
  7. Jako, że jestem beznadziejna w komentowaniu - wciąż uczę się tej ciężkiej sztuki, to nie napiszę zbyt dużo.
    Prolog wyszedł Ci bardzo dobrze. Jest interesująco i tajemniczo.
    Czekam na pierwszy rozdział.
    Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią nauka czyni mistrza :D Cieszę się, że prolog ci się spodobał i zachęcił do czytania! ^^ Dziękuje i pozdrawiam również! ;*

      Usuń
  8. Cóż, nie przywykłam do tego typu prologów, bo ciężko mi cokolwiek jest o nich powiedzieć, czy jakkolwiek skomentować, naprawdę ;/ Nie wiem w jakim stopniu nawiązuje do opowiadania i czego może dotyczyć, więc lepiej zabiorę się za rozdział i tam się wypowiem, bo mam pustkę na języku :D

    OdpowiedzUsuń

Czytelnicy